idag har alla i göteborg namnsdag, det är glenn idag!



" Zac Efron spelar JW i Snabba cash,
Zac Efron får huvudrollen i den amerikanska versionen av filmen Snabba Cash.
Succéfilmen
Snabba Cash har sålts till USA för en tid sedan och nu står det klart vem som kommer att spela huvudrollen JW, som spelades av Joel Kinnaman i originalversionen.
Det blir ingen mindre än High School Musical-stjärnan
Zac Efron ''


Joel Kinnaman är en av dom snyggaste/sexigaste kändiskillarna i hela världen!
Han ser så jä*la bad ut så man smälter..
sen kommer zac efron och ska spela JW från snabba cash? zac efron som är den sockersöta POJKEN från high school musical? näe, vet inte riktigt om jag tror på detta men det visar sig nog...




imorse hade jag körlektion, ingen vanlig körlektion utan med två körskolelärare!
det gick bra och nu har jag min näst sista körlektion 15.15 (hoppas jag...)

idag fick vi reda på att vi fått IG i projektarbete..
jag hade lätt kunnat satt mig ner och lipat för nu är jag så less att det bara kraschar i mitt huvud!
dessutom hade sandra, lotta & ida också fått IG i sitt projektarbete och säkert många till också.
jobbigt som fan eftersom jag bestämt att jag bara får ha max ett IG när jag går ut och det får endast vara i historia så nu är det bara att komplettera med det som uteblivit i rapporten eller vad det var..
skitskola säger jag bara! informationen är kass och vi fick leta upp en lärare för att få det konstaterat att vi hade fått IG, inte att dom letar reda på oss och hjälper oss gå igenom vad som är fel..

nu sitter jag, linnéa, frugan & lotta och planerar inför framtiden.
vi har kollat på flygbiljetter till tyskland och det kostar flera tusen!?
jag hittade en för 1000:- men då är det byte i Riga i Lettland men det göra ingenting.
det blir nog så att jag & Lotta åker nattåg den 5/6 och sen den 6/6 vidare till Tyskland!
härligt att fira min nittonårsdag först med Lotta och sen med min ''nya familj''
(nej mamma oroa dig inte, jag kommer alltid vara din fiffen)

jag kommer vara borta ett år hos en familj i Hamburg och jag längtar tills jag får bilderna på ''min del'' av huset så jag kan börja planera vad/hur mycket jag kan ta med mig! det blir nog ett par resväskor..
sen om jag åker hem den 6/6 nästa år eller om jag då byter familj till den i Düsseldorf vet jag inte än,
men jag måste såklart åka hem och fira min tjugoårsdag med familjen om dom kommer ihåg mig och mina vänner såklart!

nu ska jag kolla upp om jag måste ha något visum eller något sånt när jag åker,
men nu ska vi först prata lite skit!

ikväll ska jag och frugan på konsert på gamla teatern, vet inte vad det är för något men det blir nog mysigt :)
gå dit ni också istället för att vara ute och supa ;)




heja frida, det är skönt när det är över!

hoppas ni som ska på forum får det jättetrevligt,
själv satsar jag på en nykter helg även denna! tror jag ska satsa på nykterist efter studenten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback