HAPPY

idag har jag tagit körkort!
idag har jag tagit körkort!
idag har jag tagit körkort!
idag har jag tagit körkort!
idag har jag tagit körkort!
idag har jag tagit körkort!
skrev nyss ett långt inlägg om allting men det försvann..?

jag är iallafall fortfarande chockad, men det känns jättebra!
ikväll ska jag åka till hanna och fira lite med mina underbara vänner.

en varsinn stjärna i himlen till mina mammor anna & karin och tack för allt!
och tack till alla andra för finansiering, ert stöd och för att ni trott på mig.


vet inte om jag längtar tills körkortet kommer, eftersom det ser ut ungefär såhär:
ASGARV...


GRATTIS FRIDA! :D <3

2010-04-29 | 15:43:59

*********GRATTIS***********

DE äger fetmkt .)))))))

2010-04-29 | 21:10:51

Wohooo! Stort härligt grattis till dä!

2010-04-30 | 09:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback