'' han har så klen stråle ''

igår var då jag & hanna på konsert på gamla teatern som Artisterian höll i!
det var supermysigt och mycket blandade artister och uppträdanden.
vi fick oss ett par härliga skratt och det svängde rejält till all olik musik!


Kom till en superösig kväll på Gamla Teatern!


imorse var vi trötta men vi tog oss iväg till skolan ändå..
tråkigaste lektionen någonsin i hístoria och jag längtar tills jag slipper de lektionerna, då ska jag elda upp varenda papper vi har fått därifrån!

nu har vi åkt hem till hanna för att hämta bilen,
sen ska vi på Lindex och kolla på en jacka..
tråkigt att man måste åka till lillänge för att gå på Lindex när det en gång fanns på stan..
aja, bränder förstör!

ikväll ska jag vara hemma med min familj, inte så många helger kvar nu.
ska nog förövrigt isolera mig med min körkortsbok och bakom ratten hela helgen också,
nästa vecka gäller det!

dessutom åker jag & anna till falun och myser över sista april,
det ska bli riktigt härligt.




hej så länge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback