hallå?

jag är ledig,
ändå sitter jag på skolan..
tror det är något fel på mig!

imorse fick jag ett sma av Linnéa där det stod Om flyget skulle krascha eller något så vill jag bara att du ska komma ihåg att jag älskar dig <3 efter att läst det smset kunde jag inte somna om... jag hoppas att flygresan gick bra och att mina klasskompisar får det så trevligt i Lettland!

nu försöker jag hitta flygresor till Tyskland men det är så svinigt dyrt..
dessutom ska jag ha 3 resväskor med mig så jag måste hitta ett flygbolag där man kan checka in så mycket väskor..

mötte upp hanna på stan efter att jag & mamma vart hos morfar och tjimmat, och jag hade lämnat grejerna hos pappa.
jag gick och lämnade in min hellokitty-klocka som har tappat sin strass-ring och hoppas den kan bli lagad någon gång så jag kan använda den hallå!




Fick ett sms när vi var påväg till stan där det stod:

frida min lilla sockertopp!
I eftermiddag är dina inbjudningar klara.

Så efter mötet på skolan kl 14.00 åker jag & pappa och hämtar inbbjudningarna till studenten,
köpte dessutom kuvert till dem och till inbjudningarna till min tjejkväll framöver idag, 3,50:- / styck kostade dem så bara kuverten gick på 150:- helt sjukt vad det kostar hela jävla tiden! dock var kuverten riktigt fina så det var värt det.

Ikväll ska jag alltså slicka kuvert och sen ska jag övningsköra, och kanske läsa lite i körkortsboken med helt seriöst så är jag äckligt less på det där nu.. hoppas jag kan bli klar den här veckan!

På fredag åker jag & anna till falun för att fira sista april med carina & ninni,
ska bli riktigt mysigt och sen ska vi in på dollarstore också och kolla på allt som finns där! satsar på att köpa massa nya nagellack!




kommer snart mina snuttisar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback