gosis

eftersom min säng var full med grejer igår så snuttade jag kudden inne hos molly inatt,
oh herregud vad vi skrattade när vi gick och la oss!
hon berättade någon story med en kompis lillebror som var elak med henne och hon knuffade honom så han satt sig rakt på arslet rätt ner i asfalten, hahaha den bilden kan jag inte få ut ur mitt huvud!




min allra finaste jan banan

ååh jag älskar morgontimmarna, sen när det blir dag då blir jag seg igen...

nu ska jag snart åka in till skolan med ulrika,
har bara lektion på morgonen & samtal kl 12.00
sen är jag ledig men jag ska nog fortsätta jobba med engelskan eller något.

jag drar på smajlet en månad till och sen ba HEJDÅ alla människor jag gärna kan slippa se,
det har blivit en hel del under åren faktiskt! :s



näemen åh guuud va stor Molly har blivit! :) snart börjar de springa killar hemma hos er;)

2010-05-05 | 09:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback