fresh

nu är jag... KLAR!
känns grymt skönt alltså, nu väntar jag bara på att lillasyster ska komma hem från stan så jag får in lite bilder från alla gremeljer och så sen jag började städa!

ska passa på att kasta mig i duschen,
men först hämta den vita jackan som är nytvättat!

OBS!
idag har jag för första gången i mitt liv... bytt en propp! nöjd över det är jag, jappjamen!

igår köpte jag håret också till balen, sjukt nöjd!
ska köpa ett set till som jag ska få av min mamma anna, tack för det :)





It's been forever since we talked the whole night through
It took me years to understand, but I just keep on searching everywhere for something true.
But I guess it all leads back to you...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback