förbannade majsbollar

imorse åkte jag med mamma & anna till stan för att jobba sista dagen den här veckan,
kommer kännas bra när pengarna glider in på kontot iallafall!

efter massa timmars jobb mötte jag upp frugan för att prata ikapp oss och så tog vi en snabbis på stan också :) köpte mina nya sängkläder med hellokitty som kommit till hemtex så nu längtar jag typ tills jag får komma hem och krypa ner i sängen! det blev inte så mycket mer köpt för min del men lika bra är det eftersom jag ska hålla i pengarnaaaa.. men det är fan det jag är SÄMST på.







när jag kom hem var anja & lasse redan hemma medan mamma & anna var på flykt! så vi drack kaffe och surrade och tiden sprang iväg så sen fick jag skynda mig för att hinna med bussen så lasse fick skjutsa upp mig till brunflo.
nu sitter jag här med susanne & michelle, snart kommer de andra tjejjerna så vi ska ta oss ett vinglas snart :)
jag ska INTE ut på krogen ikväll utan jag åker hem istället, känner mig absolut inte pepp på det och absolut inte pepp på att vara ett vrak imorgon heller för den delen!







ja det var ju ett år 2007 också...

Gött med pengar Frida :)

2010-04-10 | 01:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback