att fördriva lite tid...

År 2009:

Vilken klass gick du i - 2:an
Vad hade du för hårfärg - blondt
Hur lång var du - 1,63
Vem var du kär i - samma som nu antagligen
Hade du nån Pojk/flickvän - inte någon som jag var kär i..
Vad brukade du göra på fritiden - festa, vara med vännerna och simma
Vilka umgicks du med - samma som nu ungefär
Var allt Bättre då - nej, gud nej!
Skulle du vilja gå tillbaka dit - vissa tider, ja
Har du förändrats - ja

Nu:

Vilken klass går du i - 3:an
Vad har du för hårfärg - brunt
Hur lång är du? - 1,63
Vem är du kär i - kär?
Har du nån Pojk/flickvän - nej
Vad brukar du göra på fritiden - lyssna på musik, plugga körkort, festa & vara med mina vänner
Vilka umgås du med - mina vänner
Hur ser du ut - som tjorven

Vem:

Litar du på mest - emma
Har du alltid roligt med - lottis
Är din bästavän - anna kontkanen, hon kommer aldrig svika mig
Är din förebild - mamma
Behöver du - alla som har betydelse för mig
Är underbar - ida, denize, sandra, emma, manda, ida, johanna, lotta, amanda, ja ska jag fortsätta? alla mina vänder är underbara.

Har du:
Kysst någon - nej, usch!
sovit brevid någon med samma kön - ja
sovit brevid nån med motsatt kön - ja
slagit ner nån - ja lillebror är de synd om ofta, fast det är ju på lek!
Ljugit för en bra vän - ja
Svikit någon - ja

Vem:

Skrev du senast till på msn - olle
Kramade du senast - jan banan (molly)
sov du hos senast - hanna
Vill du vara just nu - hon som vann 166 miljoner på lotto
Ringde dig senast - anna

Vad:

Drack du senast - 7up
Köpte du senast - en snusdosa
Gjorde du igår - var i skolan, skrattade, hämtade inbjudningar & packade ner mitt liv i lådor
ska du göra imorn - skriva upp för mitt körkort och hoppas att det går bra
Vill du göra just nu-  bli klar med allt packande
Åt du senast - köttfärssås
Är närmast dig som är rosa - min scrapbookingväska


Kärlek :

Du är kär nu - nja, jag vet inte om jag ska kalla det att vara kär
Du har sårat nån så den började gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - haha, har aldrig hänt

Ärlighet:

Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - jajamen
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - har aldrig behövt
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - jag har väll också varit en fjortis och gått i nian?
Jag har en hemlighet som ingen vet om - haha, det vet jag fan inte om jag har
Jag har fuskat i ett spel - i'm the master
jag har struntat i ett prov - jag? nej herregud jag är en pluggis

Dåliga Tider:

Jag har skadat mig sjäv - värsta misstaget någonsin
Jag har druckit alkohol - nej!
Jag har tagit medecier mot drepression - nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - en hel dag!?
Jag har vaknat gråtande - ja, gud den gången jag drömde att morfar dog
Jag har somnat gråtande - hmm.. ja!

Döden:

Jag hatar begravningar - nej
Jag har sett någon dö - nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - nej








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback