'' arla, så får du meeer på rullen ''

rolig lillebror man har,
han säger saker som till&med jag skulle kunna lyckas med!

idag när jag & anna skulle åka och hämta olle i stan var det en kärring som parkerat mitt i vägen för en utfart så jag fick köra ut på gräset för att komma förbi.
när vi åkte förbi så vinkade anna för att visa att hon stod mitt i vägen och då räckte den sextioåriga gamla alikis-kärringen fingret!?
anna klev ur och frågade vad fan hon höll på med och berättade att hon stod mitt i vägen och kärringen bara härmade anna hela tiden..
sen kastade anna sig in i bilen och skrek kör och tur var det väll att jag kom iväg annars hade nog kärringjäveln haft en dörr på bilen insparkad.. men lite roligt var det!

nu ska jag dricka kaffe och kolla på de underbara desperata hemmafruarna!

idag har jag druckit två av Lokas nya smaker i ''loka likes africa''
jag tror jag tycker om dom lite mer bara för att det är ju... AFRICA ;)

hello africa, tell me how your doin'...


härligt också att jag kan hjälpa mina vänner komma ut i au pair-världen :)
nu kommer vi vara spridda över hela världen snart så ingen kommer gå säker :D



fast favoriten är ändå krusbär/päron så det så!

imorgon var det egentligen tänkt att jag skulle ha tjejkväll med film och skitsnack med hanna & hannao, men jag måste plugga körkort!

ingen lettlandsresa blir det heller, men lika glad för det är jag!
slipper lägga pengar på det och med det spara pengar till sthlms-resan sjunde maj,
jag slipper sova på ett vandrarhem fem dagar,
jag har chans att jobba ikapp lite i skolan & jag kan nog åka till falun över sista april :)
och förhoppningsvis det huvudsakliga själet också!

hejdå & godnatt sen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback