ur funktion

jag är trött, och har dessutom ont i vänstra delen av kroppen... why?

idag stod jag & anna på loppisen men lantz större delen av dagen, riktigt roligt faktiskt!
fick sälja bort en hel del skrot, men en del vart kvar..
jag fick också sälja en del SNÖ smycken, men har massvis jag vill bli av med fortfarande, så imorgon slänger jag ut lite fler på tradera! laddar upp länk senare.

efter loppisen åkte vi och kollade på mollys fotbollsmatcher på lövsta, passade på att träffa en polare & en vovve en sväng också :)
mellan matcherna var vi och åt på tages, men min kokta korv var kall, så nu får tages ett minus! (har aldrig hänt förut..)

i fredags vann min lilla prins karl-petter kändisdjungeln! otippat? näe..
han är väll typ den enda anledningen att jag kollat med ett halvt öga på det programmet, som faktiskt sugit riktigt hårt..



nu ska jag åka och hämta olle, passa på och övningsköra lite!
han har varit på hockeycup i helgen, hörde att det inte gått så bra :(
jag tänkte kolla på denhär polis-serien eller vad det är som går på fyran på söndagar vid nio, så jag ska kasta ett getöga på de också innan jag ska sova! kanske passar på att kolla klart på grey's säsongen jag håller på med.
imorgon är det skola, skönt med sovmorgon till tolv! till veckan är det pappa-vecka, får väll se hur det går den här veckan..
om allt går som en dans förövrigt så kanske det blir sundsvall till helgen, och nästa helg är det ju rockkryssning :D

nu ska jag skära glass åt mamma....

just det! puss till petra, och tack för designen babe!

xoxo


hihi tack för designen själv ;p hihi!

2009-09-28 | 17:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback