so what if it hurts me?

det blev en lugn hemmakväll igår trots allt.
åkte upp på shell med moa & anna och hyrde två filmer, julia & fired up tror jag dom hette.
efter det åkte vi ut till ångsta och hämtade molly hos hennes kille, lååångt ut i skogen typ.
åkte hem och kollade på den ena filmen, sen var jag supertrött så jag gick och la mig.
jag drömmer så sjuka saker, fast nu har jag iallafall lyckats bytt ut huvudpersonen i mina drömmar, och hur det vart så har jag ingen aning om..


vaknade vid halv åtta imorse, gick upp och kissade, drack vatten och gav pelle lite gräs, sen gick jag och la mig igen. vaknade några timmar senare och klev upp, städade mitt rum & peller bur. började packa inför pappa-veckan också, det är typ det som är jobbigt.. släpa allting fram och tillbaka..

ikväll har moa match, det regnar ute så jag vet inte om jag är så intresserad av att se den,
stannar nog hemma och packar ihop lite, kollar på grey's och softar istället.




someone once told me, that you have to choose,
what you win or loose, you can't have everything.
don't you take chances, you might feel the pain.
don't you love in vain, because love wont set you free.
i can't stay by the side, and watch this life pass me by.
so unhappy, but safe as could be...

so what if it hurts me?
so what if i break down?
so what if this world just throws me of the edge?
my feet run out of ground..
i wanna find my key, wanna hear my sound,
don't care about all the pain infront of me.
i just wanna be, happy..


Regler:
Det här är svårare än du tror!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!


1. Vad heter du? Frida
2. Ett ord på fyra bokstäver: Fail
3. Flicknamn: Fredrika
4. Pojknamn: Filip
5. Yrke: Frisör
6. Färg: Fuschia
7. Klädesplagg: Foppatofflor
8. Mat: Flingor
9. Sak i badrummet: Fotfil
10. Plats/stad: Frankrike
11. En orsak att vara sen: Försov mig
12. Något man skriker: FAAN!
13. Film: Fröken Sverige
14. Något man dricker: Flädersaft
15. Band: Fall Out Boy
16. Djur: Fisk
17. Gatunamn: Färgargränd
18. Bil: Ford
19. Sång: Fearless
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Fotboll

nu ska jag gå och kolla på grey's
imorgon är de skola igen, tjohoo..



söt-molly!

pusshej





hej och hå, så kan de gå!

2009-09-13 | 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback