tjejsnack




igår var det elfte september, skänkte en tanke åt alla som dog i worldtradecenter faktiskt.

efter skolan gick jag på stan en halvtimme, köpte två diadem, en kuvertväska, steps, hämtade mina jeans, och köpte ett linne.
efter det mötte jag upp cornelia & lizette, vi åkte på skopunkten och handlade shoes!




efter det skjutsade uffe ner mig till körskolan, skulle köpa körlektioner men de var stängt..
sen skulle jag gå ner till bussen, då ringde miccis!

m: hej, var är du?
f: typ utanför dig, ska ner till bussen. var e du?
m: jag är också utanför mig!
f: men vart? jag ser dig inte.
m: jag sitter i bilen..
f: jaha, vart ska dudå?
m: öhh.. de vet jag inte!
f: nehe, men du sitter i bilen ändå? hahaha
m: ja! hahahaha
f: asgarv...
m: men vi åker till grytan då, så gör vi oss iordning hos mig sen.

så jag gick till bilen sen satt vi där och garvade hela vägen till grytan.
där fick vi mat, och samtal vid matbordet roade oss en HEL del..
sen åkte vi tillbaka till miccis och gjorde oss iordning, sen körde jocke oss till denize,
där sjöng vi singstar och körde eyetoy, sen vandrade vi ner mot G3, där vi inte kom in, så vi gick till marité.
där var det massa kändisar, folk man kände alltså.

jag och miccis kom hem vid tre, sen fick vi verkligen asgarva i typ en timme.
vet inte när vi somnade, men det var väll imorse någongång!

idag har vi städat miccis lägenhet,
nu är lotta här, tjejsnackilisnack på G!
vet inte vad som händer ikväll, ska iallafall åka hem någon timme nu.

pusspuss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback