nailpolish

sitter just nu på skolan, brukar inte blogga från skolan, men nu finns det massor med tid över..
vi har fritidsturism, och arbetet är renskrivet och klart redan!

igår efter skolan skulle jag åkt hem på en gång, men jag fastnade på lindex först, köpte ett nagellack, och lipsmackers! skulle vilja ha alla färger i depend-serien med nagellack, det blir mitt nästa mål! hahaha.
gick in på kappahl och köpte två baströjor också, en svart & en typ vinröd. köpte två armband också, varav ett på rea!



åkte hem med bussen sen, jag mår alltid illa på bussen hem, kanske ska börja gå hem på eftermiddagarna?
alternativt sova ute typ, hahaha.

när jag väl kom hem städade jag pelles bur, han hade kastat ut hela sin toalett! då blir man ganska less.. -.-
åt lite mat, sen la jag & mamma oss och vilade, och jag somnade på stört!
vaknade sen och tog en promenad. sen kom molly och cyklade på vägen ner igen, då gick vi och kollade på hästar, supermys!

innan vi kollade på hästarna skulle molly cykla runt ett träd, men hon såg inte alla grenar och grejer, så hon cyklade rakt in i det och fastnade typ, och jag fick mitt garv för dagen!

sen hade vi en intressant konversation..

f: känner du någon som är lika bra som jag på låttexter?
m: eh, jaa..
f: jaha, vem är det då?
m: there heter hon, tror jag..
f: jaha inte therese då?
m: nej there heter hon, hon är utländsk och heter ping-pong i efternamn..
f: haha, du är den sämsta ljugaren jag vet..
m: (lurigt flin)

sen kom jag hem och städade rummet lite innan idol började, och vi höll på att garva ihjäl oss hur många gånger som helst! men här var min absoluta favorit, hejar lätt på henne!



kom dessutom på att jag ska trycka en egen tröja med hello kitty på, och under det ska jag skriva hello fiffi! sen ska jag ha den på gympan, fniss fniss!

sen gick jag in och kollade på trueblood, sen somnade jag.
måste göra något åt mitt problem med stora gubbar som kastar iväg små människor som jag ser när jag ska sova, det är jättehemskt.. :o

nu ska vi avsluta och äta lunch!
uppdaterar igen ikväll om de händer något roligt under dagen!

xoxo









snygg tjej!



Men gumman har du fått en snigel på ögat...appalappa..

Puss puss

2009-09-10 | 21:46:58

mmm, antonia finns på min blogg oxå ;)

2009-09-11 | 01:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback