sweet dreams

nu ska jag gå och lägga mig! orkade inte kolla på trueblood ikväll, kan kolla på datorn imorgon eller något.
hann även med att kasta ut lite snö-smycken på tradera ikväll igen, skönt att smyckes-stället blir lättare!
(här nedanför är länken)

http://www.tradera.com/auktioner/fridamariaf

imorgon har vi fritidsturism (suck) och svenska!
på fredag ska jag till ida, vicky ska bjuda på middag :) sen ska jag hem igen, och sen på lördag blir det som sagt sundsvall, myshelg!

om en vecka lite drygt åker vi på rockkryssningen!
östersund lämnar vi redan 06.00 nästa torsdag, you name it!

idag kom mina stickers, tyget och handduken fram också, underbart.



somebody else, around everyone else.
why'd you have to go and make things so complicated?
I see the way you're acting like you're somebody else gets me frustrated..

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback