stödmatte



nu är det dax för stödmatte!
sen ska jag åka hem och städa under sängen.

inatt måste jag ha drömt något jättehemskt, hela kudden var blöt av tårar och jag var alldeles uppsvullen runt ögonen, kommer bara ihåg att vi stod vid en bar typ, och sen är allt POFF.. borta! vaknade sen och skulle sätta om alarmet på telefonen, men somnade med telefonen i handen, jag försov mig alltså. eftersom vi hade traditionsmöte halv nio kom jag bara en kvart försent.
när mötet var slut så gick jag, sandra, denize & lotta tillbaka till fritidsturismen, skönt lektion idag!
efter lunch var det svenska, vi kollade på tristan & isolde, somnade mitt i filmen typ, får väll se den ikväll igen eftersom vi ska skriva en ''recension'' tills imorgon -.-

slutar halv två imorgon, jag & hanna åker till hennes stuga :) badtunna, vin & tjejsnack, myspys!
hoppas ni som stannar hemma får kul hos emma imorgon också :) 

nu måste jag kila iväg till stödmatten!




favoritbilden!



åh va kul att bada tunna:D kan vi inte göra det någon helg framöver? :) puss älsk<3

2009-09-17 | 18:46:01

niiice bild:p

2009-09-17 | 21:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback