att gå till frissan

hade feber igårkväll, men kurerade mig under natten, fortfarande krasslig, men jag återhämtar mig...
sovmorgon till tolv idag, åkte in till skolan och hade psykologi. otroligt skön lektion.
efter skolan åkte jag till frisören, nu var det tajm!
färgade håret mörkt, klippte som tusan, så nu är det.. inte som förut!
jag är faktiskt inte nöjd, saknar faktiskt mit slitna, friterade, blonda, svinto-hår. men jag lär juh vänja mig vid det här också, så småningom..

nu är det en dryg månad till rockbåten!
försökte ringa och boka lokalen till min halloweenfest idag, men fick inget svar, men dom ringer väll upp eftersom jag lämnade ett meddelande, hoppas jag!

missade ett samtal från dolt nummer när jag satt hos frissan,
brydde mig inte om det föränn jag kom på vad det var.. FAAAAN!
ring upp igen då, snälla!

imorgon har vi superlång dag!
matte, idrott, fritidsturism & projektarbete står på schemat.. hurra..

nu ska jag fixa mina naglar lite, kolla på greys, och sen sova!

imorgon spelar tokio hotel i stockholm, och jag ska inte se dom?
får sitta hemma och gråta istället, precis som jag kommer göra när lasse ska spela i stan..
det funkar inte att ladda upp youtube-klipp just nu, jävla lagg!
aja, här har ni! rescue me, en av världens bästa låtar!

This used to be our secret 
Now I'm hiding here alone 
Can't help but read our names on the wall 
And wash them off the stone 

I trusted you in every way 
But not enough to make you stay 
Turn around 
I've lost my ground 

Come and rescue me 
I'm burning can't you see? 
Come and rescue me 
Only you can set me free 
Come and rescue me 
Rescue me 
Rescue me 

We lied when we were dreaming 
Our crying was just fake 
I wish you could deny it 
Here and today 

My S.O.S on radio 
The only chance to let you know 
What I fear 
Can you hear? 

Come and rescue me 
I am burning can't you see? 
Come and rescue me 
Only you can set me free 
Come and rescue me 
Rescue me 
You and me 
You and me 
You and me 

The walls are coming closer 
My senses fade away 
I'm haunted by your shadow 
I reached to feel your face 

You're not here 
Are you here? 

Come and rescue me 
Rescue me 
Come and rescue me 
I'm burning can't you see? 
Come and rescue me 
Only you can set me free 
Come and rescue me 
Rescue me 
You and me 
You and me 
Rescue me 
You and me 
Set me free 
Rescue me...










åh va fin din blogg är:) lägg upp en bild på ditt nya hår! puss <3

2009-09-07 | 22:42:00

rockboat?

2009-09-08 | 12:08:10

augusti? :p

puss på dig

2009-09-08 | 13:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback