segaste morgonen någonsin

jag är så otroligt trött, trots att jag inte la mig så hemskt sent igår var morgonen den segaste på lääänge..
skönt att vi har litteraturkunskap på morgonen, då vi bara ska sitta och läsa våran egen bok. det betyder med andra ord att jag har tid att måla naglarna också ;)



detta kanske skulle vara något?

skönt att vi slutar tre idag, då kanske jag hinner ordna några timmar på rummet även idag.
jag är fortfarande supernöjd med garderoben! riktigt skönt att se den imorse helt klar, det är värt det trots träningsvärken i armarna efter alla miljoner skruvar som skruvades i och spikar som spikades i.

satt och lyssnade på rixfm nyss, tjejen från idol som hade ''en varm potatis i halsen'' var med, hon som räckte finger åt juryn. sjukt omogen tjej säger jag bara, kom igen den dagen du kan sjunga lilla gumman.
man blir inte ratad av sveriges idoljury för intet liksom.

nu sitter jag och väntar på att zazza ska komma till skolan! seg tjej som vanligt.. hon har antagligen försovit sig, igen! ;)
jag har faktiskt med mig världens goaste te som vi ska dricka nu ju.

hej så länge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback