redovisningsbilderna

har några bilder från redovisningen på drama/musik-lektionen nu, det var otroligt roligt!
se & njut, försök att inte skratta.

 dansen börjar..

 

 snygga moves..







 hej & hå..



 inte så snygg, snygg, snyggare, snyggast




 här är tjejerna som hade dösnygga shoes, som inte syns dock!
diggar hannas glasögon också.


 känns som bilden förklarar lite dåligt.. men jag höll verkligen på att kissa på mig av skratt.

nog om det.
nu har jag vikt ihop, sorterat ännu mer, hängt upp, vikt lite till och lagt in alla kläder i min nya garderob, nöjd fiffi!
nu är det bara sisådär 74 saker kvar att göra innan jag är helt klar, men men. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! efter skolan gick jag och köpte nya gardiner innan pappa hämtade mig, självklart var dom lila & fina!

Klicka för att förstora

eftersom min telefon tråkigt nog börjar lagga ihop nu efter att ha legat ute i nästan en vecka, ska jag nog köpa en telefon på lördag när jag åker till sundsvall med tjejerna, som förövrigt ska bli superkul, jag längtar!




nu ska jag ta itu med bokhyllan och alla grejer i den!
tänkte även hinna med att se trueblood ikväll, det absolut bästa tv-programmet på tv just nu.

efter skolan idag fick jag ett sms, ett ganksa.. otippat sms!

- jag måste säga att ibland blir jag fett sugen på dig ;)
- nemen va? varför säger du det nu?
- hehe.. jag brukar komma på det ibland?

lite strange sådär..


nu ska bokhyllan ordnas, hej så länge!







när är det ni åker på rockbåten då? :D

2009-09-30 | 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback