operation garderob färdig

från ungefär halv fem till nio höll jag på att skruva ihop garderoben, med pappas hjälp såklart!
men nu står den där, alldeles färdig! jag är supernöjd. mitt rum ser fortfarande ut som om en bomb slagit ner där, men det blir bättre! imorgon börjar det roliga. dock missade jag andra avenyn ikväll, det var mindre roligt :/

idag när jag kom hem hade pelles dörr blåst upp och han var borta.. jag började storgråta, då kom han plötsligt fram till olle, sen tittade jag argt på honom, då skämdes han och gick in igen.. det var hemskt, men roligt i efterhand! hann även ringa mamma som trodde någon hade dött eller något.. förlåt!


fick mail angående min håltagningspistol idag, den hade kommit bort på vägen så snubben skulle skicka en ny nu som skulle komma tills på fredag, det tyckte jag var superschysst!
dessutom väntar jag på tre stycken hellokittyberlocker, hellokitty-tyg, 100 hellokitty-stickers och mina väggord!




idag var jag och köpte nya ljuslyktor på indiska också, superfina! det fick bli lila den här gången. eftersom det är höstens färg så kör jag det temat ett tag. köpte även träramar på syssla och lila färg, så jag kan måla dom och sätta på mina nya lackhyllor som jag ska köpa på lördag :) wihooo


nu ska jag sova! imorgon har vi redovisning, och då ska jag vara såhär stygg.. jag kommer dö..






jag ska ta och delta i fokis (www.fokis.se) tävling om att vinna ett superfint silverhalsband från www.bettiesgalleria.com i silver, det skulle verkligen sitta fint! *HÅLLA TUMMARNA*

godnatt

and I banished every memory you and I had ever made


hoppas att du vinner tävligen:) hihi

2009-09-30 | 08:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback