nostalgi

jag tror britney spears kommer följa med mig livet ut, flintskallig eller inte.. she's the number one!

I'm sitting here alone up in my room
And thinking about the times that we've been through, oh my love
I'm looking at a picture in my hand
Trying my best to understand
I really wanna know what we did wrong
With a love that felt so strong

blev verkligen inte klar med rummet ikväll!
imorgon ska pappa köpa en garderob, och på lördag ska jag & tjejerna på ikea, då ska jag köpa två nya lackhyllor och lite smågrejer skulle jag tro, vanilj-ljusen here i come!
försökte betälla väggord idag också, gick inte så bra.. bättre lycka imorgon!


nu ska jag sova, lång dag imorgon.
först matte, sen idrott, fritidsturism och sen projektarbete, suck.. sen får jag inte glömma min telfontid efter 14.00 heller, heja fiffi!


grattis till sandra och micke som tog körkort idag också!


godnatt, sweet dreams!





jag älskar britney!

2009-09-29 | 08:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback