idrotts-andreas

idag avslöjade denize min hemliga kärlek, idrotts-andreas! och dessutom, för honom!
pinsamt.. fniss, fniss!

mådde som vanligt illa på bussen hem, usch.
när jag kom hem tillslut stod moa och gjorde pannkaka, vilket betyder.. no dinner today!
senare ikväll städade vi ur typ hela källaren, hittade massa gamla mössor sen vi var små, så vi hade typ maskerad där ett tag, och herreguuuud vad vi asgarvade.

sen har jag försökt fixat med hannas present någon timme, noga dehär!
nu ska jag kika på the girl next door ett tag, sen ska jag sova!

imorgon efter skolan åker jag & hanna till hennes stuga, så det blir ingen uppdatering i helgen, tror jag.

glöm inte bort mina tradera-grejjer
http://www.tradera.com/auktioner/fridamariaf

pussinuss!




hittade en gammal låt som jag fortfarande älskar!

Cheerio, cheerio, bye bye
Cheerio, it's too late to try
'Cause I miss you, every morning and I need you every night
Cheerio, cheerio, bye bye

Cheerio, cheerio, bye bye


And I will never know the reason why
For a moment we were lovers and for a moment you were mine
And now it's over, Cheerio, bye bye






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback