hej jag heter frida, jag är mamma

sitter och kollar på femman,
om mamman som fött åttlingar..
jag blir nästan svimfärdig, det är helt sjukt..
coolt dock att hon inte har någon pappa till barnen!

well well, det har varit en otroligt seg dag i skolan idag,
alla tisdagar kommer vara långa, eftersom vi slutar halv fem..
vi bestämde oss iaf för vårat projektarbete idag, känns som det kommer bli roligt faktiskt!

på fritidsturismen satt jag, ballen, miccis & zazza mest och skrattade,
helt oseriösa, men vi gjorde ändå de vi skulle! jag vet att man kombinera allting..
filmade miccis när hon trodde att snusen var så invånare i snusdosan typ.. here it comes! (turn the volume up...)








igår la jag ut några gamla möbler på blocket, och begärde 1900:- för dom,
sen ringde det någon desperat kvinna och bjöd 3500:- och det tackar man ju inte nej till..
dessutom fick jag pengarna av mamma & anna, så nu ska jag införskaffa lite körlektioner! tack världens bästa!
men iaf så hon kom och hämtade möblerna förut.
hon hade med sig sina barn, tre pojkar! en var fyra år, den andra två år, och en sista fyra månader.

nä vi stod och pratade frågade hon:
- hur många barn har du då?
- ööh.. jag har inga..
- nehe, är det din mans barn som bor här då kanske?
- ehh.. nej, de är jag och mina syskon..
- jaha, jag trodde att du hade egna barn!
- hehe.. jaha, nej men det har jag inte..

sånt är pinsamt! hur gammal ser jag ut och vara? fyrtio eller?
samma sak när vi var i sundsvall för några helger sen,
och en kvinna kom fram och frågade mig om olle var min son.. -.-

nu måste jag fixa på mitt rum, imorgon ska jag sova hos sandra!
hoppas min håltagningsmaskin kommer snart också..
måste fixa mina naglar ikväll också!


här får ni en förjävla bra låt,
och jag älskar även videon!





Feel it coming in the air
Hear the screams from everywhere
I’m addicted to the the thrill
It’s a dangerous love affair
Can’t be scared when it goes down
Got a problem, tell me now
Only thing that’s on my mind
Is who gon’ run this town



hahaha fan va pinsamt! kanske mer pinsamt för hennne:P haha. jag älskar låten! puss älsk<3

2009-09-02 | 08:47:04

okej :)

2009-09-02 | 10:20:12

Hej, hoppas du har en bra onsdag :) Tänkte bara tipsa dig om tävlingen i min blogg som avslutas inom kort :)



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-02 | 11:32:27

höhö okejdå.

2009-09-03 | 19:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback