förlåt alla fans

fick en kommentar nyss att jag skulle fortsätta skriva datum som rubrik, men det blir så tråkigt då tycker jag.

sitter på skolan och har psykologi, sitter och kikar på film, någon seeeeg kvinna som snackar massa skit.

efter skolan hämtar pappa mig, då ska vi hem och hämta pelle och mina grejer, sen åker vi till mamma,
tra-la-la-la världens bästa mamma!

idag köpte jag sista presenten till hanna, hon fick välja helt själv, fniss fniss.
längtar tills på fredag, men det är en lång vecka fram tills dess..

nu har vi iaf kommit på ett bra projektarbete, tror jag.
vi ska prata med ingrid imorgon och få lite tips & råd.



trettonde november tänkte jag och lillasyster se melissa horn på storsjöteatern,
vi tänkte först se lars winnerbäck, men vi har sett honom en gång, så vi tänkte se någon annan istället.
och vi total-älskar melissa horn, så det skam bli superskönt! och vi gör aldrig något tillsammans, så det ska blir härligt.
kanske man ska fråga pappa om han kan betala biljetterna? haha.. asgarv.. MVH Frida!

nu ska jag ta mig o kragen och kolla på filmen, eller vad det är..

hej svejs!


Sv: Absolut:)

2009-09-21 | 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback