ingen mobiltelefon?



igår tappade jag min telefon, jag vet inte vart, när eller hur, men den är alldeles borta.. snyft.
fick låna någon telefon av morfar så länge, tills den andra kommer fram (förhoppningsvis) eller tills jag köper en ny..
det känns jobbigt att börja kolla runt efter en ny telefon när man äntligen hittat en man trivs med, men jag har hittat en jag möjligtvis skulle kunna tänka mig, som dessutom inte är så farligt dyr!



den finns dessutom som hello kitty, det skulle vara det ultimataste ju!



aja..
igår åkte jag på moas fotbollsmatch iaf, det blev oavgjort i sista sekunderna genom straff! spännande, spännande!
efter det åkte vi hem och packade ihop grejerna, hämtade pelle och åkte hem till pappa med honom och grejerna,
sen åkte vi tillbaka till grytan, åt jättegod middag sen somnade jag inprincip..

vaknade i flera omgångar imorse, drömde dessutom att jag hittade min telefon inatt, men det var lika tomt på nattduksbordet imorse ändå..
klev upp runt nio, gjorde mig iordning och åkte ut till pappa och letade någon timme efter telefonen även där, men utan resultat, snälla kom fram!

åkte till skolan till 12.10, hade psykologi, enda lektionen idag, skönt!
imorgon är det värsta dagen på hela veckan, när den är över känns det som när svea berättade om när andra världskriget avslutades typ, skratt..
nu ska jag, pappa & olle städa ur massa kläder från garderoberna i källaren.
ulrika, hampus & cornelia flyttar juh in snart....
sen ska jag fixa med hannas födelsedagspresent, kolla på grey's och sen sova!

idag hade min knallrosa ögonskugga gått sönder i neccesären med sminket i,
så precis allt var rosa! så nu har jag stått en timme och torkat av grej för grej med sminkborttagning.. suck!
fick massa ögonskuggor av syster som hon fick av mig i julklapp som hon inte använder förut också, mums!



tror jag ska ta och sälja bort lite snö-smycken, men då är problemet... vilka då?





i helgen åker jag & hanna till hennes stuga, ska bli superskönt att komma bort lite!
nej nu måste jag gå ner och hjälpa pappa & olle.
måste bara säga att jag älskar min makt över shufflen på spotify,
jag sitter och tänker på en låt jag vill höra, och de blir nästan alltid den efter låten som spelas!
läskigt, men naaaaaajs!

avlsutar med en bild på lillasyster & kenza, puss puss!







hoppas du får tillbaka din mobil! annars var den där samsungen jävligt snygg;) jag saknar mitt armband:p haha. puss<3

2009-09-14 | 19:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback