övningsköra

igår övningskörde jag, hämtade olle & pöjkan efter hockeyträningen, och det blev en rolig konversation i bilen..

kille 1: imorgon är den värsta dagen på hela veckan.. suck..
kille 2 & olle: varför det?
kille 1: jag har matte C med sp3 imorgon..
jag: vad är det för fel på sp3 då!?
kille 1: nee.. öhh.. ingenting tror jag.
jag: ne precis..
moa: är du sp3 frida?
jag: jajamen.
hela bilen: asgarv!

när jag kommit hem fixade jag med hannas present i typ en timme, sen la jag mig och kollade på grey's, och sen somnade jag så sött!




favoritfaster & jag, saknar dig!

åkte till skolan och hade matte imorse, fattar fortfarande ingenting av alla ekvationer, men de blir nog bra till slut..
sen var det idrott! ganska rolig idrottslektion idag, tråkigt bara att behöva vara inne när de var sådant finväder ute.
efter idrotten är det som vanligt härligt tjejsnack i omklädningsrummet, det är typ de bästa på hela idrotten,
man får veta massa skvaller, man får berätta massa skvaller, och man får reda på smaskiga detaljer.. hahaha!

efter att vi reodivsat om moosegarden på fritidsturismen åkte jag hem till mamma,
fick god middag och nu ska vi snart åka på deras finalmatch i fotboll :) heja heja!

lotta ringde för en halvtimme sen också, pratade om ett projektarbete som hon tyckte att vi skulle göra,
och eftersom det inte gått något vidare hittills så nappar jag på det erbjudandet, det kommer bli asnajs!
mycket bättre än både downsyndrom & resa genom sverige.

nu ska jag byta om, och sen vi åka in mot stan,
jag ska övningsköra så håll er inne!
sen ska jag möta upp mina tjejer på matchen, vi ska kika tillsammans :)

måste åka hem sen och plocka ihop lite på rummet, saker nästan överallt,
tvättade sängkläderna imorse, så dom ska jag bädda in också!
sen ska jag ringa karolinska, och boka tågbiljetter ska jag också göra!

längtar tills det blir helg, längtar efter nästa helg,
längtar efter rockkryssningen och längtar efter mina raringar i stockholm & gbg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback