en liten lista

brist på saker att göra, vi sitter och snackar om projektarbete! här kommer en liten lista jag snodde från denize..

FAKTA

Smeknamn: fiffi, fiffen, och fitti när jag är sur!
Födelsedag: sjätte juni
Bor: i grytan
Arbete: jag går i skolan

FAVORIT…

Färg:
svart, lila & vit
Plats: grytan & huvudstaden
Drog: bli kliad på ryggen
Fordon: tåg är härligt
Film: wallander & beckfilmerna
Djur: kanin
Affär: body shop
Serie: gossip girl
Café: 60's
Skor: converse och stövlar

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
ja, när man fixar sig
Gnälla: haha, ja
Skrika: kanske lite
Sova: ja
Drömma mardrömmar: ja
Drömma sexdrömmar: det händer
Försöka vara annorlunda: kanske ibland
Klä dig i svart: ja
Ha sex: haha, det händer också
Hata folk: ja
Lita på folk: några

NÄR…

Åt du senast:
på lunchen
Läste du en bok senast: imorse
Var du på konsert senast: typ yran
Köpte du något senast: igår
Kysste du någon senast: förra fredagen typ
Svor du senast: nyss antagligen
Sjöng du senast: en minut sen typ
Klagade du senast: nyss
Är det sommar: om jättelänge..

VEM…

Saknar du:
mina stockhomare, och min mormor
Rörde dig sist: denize tyå
Kysste dig sist: haha, hemlis!
Gjorde dig riktigt glad senast: ida medin
Fick du sms från senast: moa

HAR DU…

För många vänner:
nej
Tvångstankar: ja
Någon annan psykisk sjukdom: ad/hd typ
Färgat håret: nej, aldrig!
Brutit några ben: jaa
Några piercings: ja
Egen dator: jaa
Gjort bort dig rejält: jaa
Bra självförtroende: nja
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Varit kär: ja
Blivit kär i någon på nätet: hmm.. nej
Dumpat någon: ja, eller typ
Blivit dumpad: nej
Velat vara otrogen: nej? varför vill man det?

HUR….

Går du:
som en utvecklingsstörd
Fördriver du tiden: scrapbooking och nagellack
Mycket pengar har du: inte mycket
Tjänar du pengar: studiebidraget
Ofta diskar du: diskmaskin
Ofta städar du: plockar jämt i saker
Ofta träffar du din familj: jämt
Mycket äter du: för mycket typ

ÄR DU..

Förstående:
ja
Öppensinnad: Ja
Arrogant: ja
Osäker: ja
Blyg: ja
Smart: nej
Sentimental: nej
Pratglad: nej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback