bussjävlar

varför går bussarna till marieby så sällan?
jag blir så irriterad.. kul att behöva sitta på skolan när skolan SLUTAT för dagen, bara för att vänta på bussen?
morr..

inatt hade jag jätteont i örat, under morgonen började det försvinna, och nu är det borta.
vi hade filmkunskap första lektionen, efter lunch hade vi drama.
drama är alltid lika roligt, skönaste gruppen någonsin också är vi, önskar att alla lektioner var dramalektioner.

efter att ha väntat på bussen i 1½ timme åkte jag hem, lagade lite mat och nu har jag nyss ätit!
ni kan ju gissa vad? korv & potatis, som vanligt det enda som finns hemma typ.
ikväll ska jag slänga ut lite saker på blocket, sen ska jag städa klart mitt rum om jag hinner, sen tänkte jag hinna kolla på nyaste wallanderfilmen, cellisten. den verkar otroligt bra!

alltså.. idag dissar jag bussarna som går hem.



måste ju nästan hissa också, så jag hissar bodyshops nya whitemusk-parfym, delicious!





imorgon är det traditionsmöte på morgonen, dax att börja planera inför julavslutningen, studenten och balerna snart juh!

innan jag gör något viktigare kastar jag inte en lista jag snodde av pullon, puss!


Klädsel
Vad har du på dig idag: underkläder, linne, leggings och huvtröja.
Vad använder du just nu för skor: har inga på mig nu, men converse idag
Favoritfärg på kläder: svart va?

Senaste person som
Sov i din säng: jag
Du pratade med: lillebror
Du delade en drink med: delade?
Du gick på bio med: lotta & sandra tror jag
Du gick på stan med: denize
Skällde på dig: mamma

Senaste
Låt du hörde: green day - 21 guns
Film du såg: fired up
Mat du åt: korv & potatis
Kram: lotta
Puss: öhh?
Fest: fredags
Känslan: whaaaat?
Ilska: igår
Resa: hem från skolan, eller vaddå?
Glädje: vet inte
Dröm: inatt drömde jag att rasmus frisk, stefan lund & jag stod och bråkade i ett garage.
Boken du läste: skadad
Personen du träffade: lillebror
Personen du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick sms av: amanda
Gången du åt en 7-eleven korv: förra året i maj typ
Gången du var utomhus: nyss
Gången du sov: inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj.. ingen aning.
Saken du köpte: hello kitty fingervantar

Om dig
Namn: frida
Ålder: arton
Smeknamn: fiffi, och när jag är sur kallas jag fitti..
Syskon: två småsystrar, en lillebror, och en liten påväg!
Sysselsättning: pysselsättning
Bra egenskaper: låttexter
Dåliga egenskaper: tålamodet = noll
Linje/klass: sp07-s
Hårfärg: från dag till dag typ.. nerå, men mörkt just nu.
Ögonfärg: någon ful, blandning typ. ge mig bruna ögon?
Skostorlek: trettioåtta typ


Så fan att du har 38 i skostorlek! haha

2009-09-16 | 17:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback