berätta hur du gör?

berätta hur du gör, berätta hur du gör.
det är en känsla som du lämnar när du vänder bort din blick,
berätta hur du gör?

imorse fick jag lars winnerbäcks nya skiva, så otroligt bra!
jag kan inte sluta lyssna, det gåååår inte!



efter skolan åkte jag och pappa och handlade, köpte även kaninmat till pelle.
sen åkte vi hem och jag började rensa på mitt rum, nu ska det äntligen bli.
har vikt ihop kläder i två stora flyttkartonger som ska bort.
när jag var hos mamma fick jag ihop en full papp-kasse med hudvård & hårvårdsgrejer som åker på soptippen!
jag och pappa har kollat på en ny garderob, och det blir antagligen denna med vita skljutdörrar.



nu måste jag ta och fortsätta på rummet!
idag sålde jag tre par skor på tradera, money money money!
snart åker dessutom mer SNÖ smycken ut där, måste bli av med massa skrot!

jag längtar tills på fredag, önskar att veckan bara kunda svischa förbi!
dessutom är det ju rockkryssning nästa torsdag :o helt otroligt vad fort det gått!


nej, back to business!



håret? :(


guud va du städar och säljer grejer:)

2009-09-28 | 19:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback