beautiful lie

snart kommer min nya design att fungera också!


idag har jag tillbringat en skön dag med min familj!
vaknade vid fyra imorse och hade superont i huvuvdet, vart ju trots allt inkastad i en dörrkarm igår.. så jag klev upp och tog två ibumetin, sen sov jag vidare och klev upp runt halv åtta.
sen kollade jag på grey's igen, can't get enough!
senare åkte jag, mamma och anna ut till marieby och skramlade ihop massa saker till loppisen imorgon!
jag har även sorterat och kastat massvis med smycken, så imorgon ska jag & anna stå på furan hela dagen :) vi tänkte även försöka hinna med att se en av mollys fotbollsmatcher på frösön, det är ju dom sista imorgon.

idag var vi och kikade på moas sista fotbollsmatch, dom förlorade!
ganska kul att se så mycket fjortisar springa runt inom samma kvadratmetrar, hahaha, dessutom den ena fjantigare än den andra! men moa var duktig, men fick spela för lite.

ikväll har jag fipplat med smyckena som sagt, ätit supergod kycklinggryta och myst med pelle,
som dessutom smet idag!

nu ska vi snart äta hallon och blåbärspaj som anna har gjort,
jag satsar på glass istället, paj är inte min grej!

dagens låtar:
darin - karma
david guetta .ft. akon – sexy bitch
maria carey - obsessed
pcd - hush hush
eminen - we made you






halfway through the night, I wake up in a dream
echoes in my head, make every memory of you turn into a scream



Oh, men snyggt! :)

2009-09-27 | 00:15:30

jag och mamma som tänkte åka på furuparken. Faan att vi inte gjorde de då:( puss<3

2009-09-27 | 17:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback