värdelösa saker

exakt en månad till rockbåten idag, ser verkligen fram emot det!


kom hem från skolan nu, otroligt seg dag.
pelle har någon infektion eller något i ögat, får se om de blir bättre,
annars får vi åka på djursjukhuset!

tror inte det hänt så mycket roligt idag faktiskt.
frisbee på idrotten, och matte första timmen.. begriper inte varför jag är så värdelös på matte för?
åkte till valla på fritidsturismen, intervjuade en kvinna om moosegarden, riktigt intressant och roligt faktiskt,
speciellt om älgen som rymde mitt i mora, hahaha..

träffade amanda & jeppe av en slump, jag har inte träffat amanda på evigheter, varför har man så fullt upp jämt?
aja, vi ska iaf hitta på ngt till veckan, detta håller inte!
sen gick jag och köpte ett nagellack, och tog bussen hem!

nu ska jag kasta i mig lite käk, sen ska jag kolla på ruffes fotbollsmatch! det spörengar ute, hurra..

på vägen hem funderade jag på saker jag hatar, eller som jag tycker är värdelöst.
alltså inte personer som man hatar och är helt värdelösa, utan allmänna saker liksom, och detta kom jag fram till!

- folk som smaskar, det gör mig totalt gaaaalen!

- att åka bussen från mamma på morgon, det är alltid proppfullt!

- när tv-serierna tar slut! nördig som jag är får jag alltid gråten i halsen när man kollat på one tree hill, gossip girl, andra avenyn eller något, och sen finns de inga mer avsnitt att se på..

- när man inte hinner blogga! jag bloggar om värdelösa saker, och jag vet inte riktigt varför jag gör det. men jag måste blogga en snabbis varje dag, och får jag inte göra det, då får jag ångest!

- sömnlösa nätter! omöjligt att sova, spelar ingen roll vilken sida, eller åt vilket håll man ligger. ändra är det för varmt eller för kallt. man är kissnödig & törstig om vartannat.. man ligger och funderar på allting, hela tiden. jag är expert på att fundera på mitt eget namn, jag kan ligga i en timme och säga frida, frida, frida.. fundera vart de kommer ifrån, vem kom på det? vem bestämde uttalet liksom? nej, dessa nätter kan gärna få försvinna!


imorgon ska vi ha med oss en bok, samt en låttext till litteraturkunskapen!
ni kan ju gissa vad jag valt?








ikväll är det idol, och andra avenyn! hur underbart är inte det liksom?
nej, nu måste jag kila iväg på ruffes match!





I'd never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me








jag hatar när susanne smaskar! hahaha. jag brukar också ligga sömnlös och tänka på mitt namn och va konstigt det låter:o haha

2009-09-09 | 08:43:30

Guuu va rú nannar gumman..:) zzzzzzzzzz....

2009-09-09 | 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback