all the way

jag har lyssnat på ett av celine dions album jättelänge nu, det är helt amazing vad grym den kvinnan är!

these walls keep a secret, that only we know
but how long can they keep it?
cause we were to lovers who lost the control
we were two shadows chasing the rainbows
behind closed windows, behind closed doors

övningskörde hem från verkstaden idag, genom hela stan i värsta trafiken, men det gick bra!
nu ska vi bara vänta på att ulrika ska komma.... sen ska vi åka med grejerna & pelle till mamma :)
jag längtar efter henne!

känns som det startat en catfight på skolan nu, tyvärr kan jag inte vara delaktig på riktigt..
men jag kan fortfarande undra varför vissa människor är så HJÄRNDÖDA?

nej, nu ska jag packa klart!
här får ni en rolig video på cevin & strumpan som vi bråkade om idag, och det är jag som skäller en bit in på videon.. hahaha.






jag hatar tjejbråk!

2009-09-22 | 10:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback