welcome weekend

nu har vi gjort ett prov i filosofi, ett som man inte hade en aning om dessutom!
grupparbete kan man väll säga, provet skulle göras i grupp. så jag, emma, fridao, & miccis har försökt så gott vi kunnat! fniss..
som tur var fick vi sluta tidigare idag, efter vi gjort provet alltså! så nu ska jag vänta tills klockan blir 14.25 och åka hem då :)

när jag kommer hem ska jag lägga mig och sova någon timme,
sen ska jag och sandra åka in till stan igen, åka på middag hos ida, åka ut till miccis i hara, åka lite bil, sen åka hem och sova igen! imorgon hämtar sandra mig 07.30 och jag vill gärna vara pigg då!

jag tycker det är sjukt störande när typ hälften av alla ettor heter samma som jag, varannan minut säger någon ''frida'' ute i korridoren, och jag reagerar i onödan!
det borde finnas ett namn åt alla i hela världen.

jag & moa funderar på att se lars winnerbäck iallafall,
vi får väll se hur det blir, förhoppningsvis innan biljetterna är slutsålda..



mums mums

tack och hej, leverpastej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback