viva la vida

jag, denize, sandra & malintp skrev en uppsats om romantiken på litteraturkunskapen imorse, är imponerad av hur duktig vi är! efter det gick vi mot matan och förbi ur&penn så jag kunde lämna in min nya, fina klocka som tyvärr gick sönder efter elva timmar.. sen gick vi på posten, sen till matan och åt supergod kycklinggryta!



önskar verkligen att jag kunde spela elgitarr, då skulle jag lätt spela på denhär skönheten! mjaoo..

efter dramalektionen som alltid är så rolig gick jag & denize till biblioteker och mötte ida för att plugga lite.
hann inte med så mycket innan pappa skulle hämta mig, sprang in på kappahl & syssla också innan jag åkte hem.

väl hemma lagade pappa korvstroganoff medan jag fortsatte slipa! efter middagen kunde jag äntligen börja måla :D nu har jag målat ett lager redan, och nu är det bara ett eller två lager kvar! sen är mitt rum typ klart, längtar som en gnu!

jag har lite pinsamt nog lyssnat på darins version av viva la vida hela dagen, och den är faktiskt otroligt bra!

nu ska jag fortsätta måla, ikväll kommer emil! äntligen..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback