trött tjej?

vi börjar med mammas inlägg efter gårdagens publicering, jag skrattar så tårarna rinner.






gick i skolan imorse från 8.15-8.40 ungefär! skrev svenskaprov som inte gick så bra, sen var skoldagen slut!
när jag kom hem låg emil fortfarande och sov, men jag väckte honom. tråkigt att vara vaken själv ju.
senare vaknade molly och vi tre käkade lite brunch, sen åkte vi till farmor, sen vidare till mamma & anna.
sen åkte vi hem och gjorde middag, sen for alla på hockey.
emil åkte hem för att jobba imorgonbitti, men kommer som tur är tillbaka imorgonkväll, jag längtar redan efter honom.

utanför min dörr nu släpas det grejer hit och dit, det flyttas och kånkas överallt, nu flyttar familjen sundsten till fugelsta! själv ska jag stoppa i öronproppar i öronen, stänga mina ömma ögon och sova, sova, sova.. jag är galet trött!



det har redan gått över en vecka sen bilden togs! hemskt vad fort tiden går..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback