snön faller

det är den tjugofjärde oktober och snön faller, molly fyller tolv år och vi har nyss ätit tårta!
hon har fått jättefina presenter, och kläderna jag köpte passade hur bra som helst! dessutom fick JAG ett par skinnhandskar av mamma idag, kanske för att jag var lite ledsen.. men jag behövde verkligen ett par så tack så hemskt mycket.
emil åkte hem tidigare idag, jag tar nog bussen till graninge imorgon eftermiddag, har ju ändå lov hela nästa vecka, fyyy vad skönt!
imorse kollade vi på masjävlar, sen när vi skulle äta frukost fick jag en macka med räksallad i ansiktet! emil tyckte det var roligare än vad jag tyckte, skratt..

nu har jag lagt över lite bilder från min kamera, lite blandade bilder, lägger upp dom här!




 bajjan med presenten hon fick av mig när hon fyllde arton.




 jag, lotta & johan tar hål i öronen.




 och genom armbågen, jag & lotta dog av skratt...




 lotta & vovven, sötnosar.


 påväg till sundsvall för någon helg sen, sandra fular sig som vanligt!


 ida, miccis, denize & vicky var på G!


 fridna & lottna in the car.


 vad gör jag? jo, jag har sandras pappas supersnygga glajjer på mig.


 tävlingen som vi så vackert vann!


 älsklingen fipplar med baslådan, jag smygfotar!


 mollys fina födelsedagstårtor.


 vet inte om mamma trodde det var jag som fyllde år, hello kitty!


 sniffen & pussen.


 hela min underbara, fina familj!





nu ska vi snart åka in till stan och äta, sen ska moa på någon spökvandring på bodaborg.
ikväll ska jag kolla på körslaget och hålla tummarna för att amy diamond åker ut, jä*la sooooopa!




hälsa grattis från mig:) puss<3

2009-10-24 | 17:14:31

svar: men gud tusentack vad du är söt!! =)=) ha en superfin helg, kramar !

2009-10-24 | 18:13:54

ut med amy, och ut med den där rosa gubben som tror han är nått?! puss på dig fiffi. jag saknar dig <3

2009-10-24 | 18:37:44

åååå gratta Gos Molly från mej da.....:)

2009-10-24 | 23:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback