smaka bla? mela lis?

börjar med att skriva ner tre myter som bara är skitsnack!
- bögar sprider mer sjukdomar än heterosexuella
- en förälder älskar sitt första barn mest
- fula föräldrar får snygga barn



efter skolan tog jag bussen upp till lillänge och provade mina kära skor, fortfarande velig om jag har råd att köpa dem, även om jag vill ha dom..
sen ringde min älskling och sa att jag kunde få dem av honom om jag så gärna vill ha dem, tack älskling.





sprang in på apoteket, sen tog jag bussen hem!
där skulle dom äta stuvade makaroner & köttbullar (usch..) men mamma hade köpt thaimat till mig :D det tackar vi världens bästa mamma för.

nu ska jag skriva mina egna tankar över projektarbetet, sen ska jag packa klart.
ikväll är det desperate housewives, house & andra avenyn!







mariah carey har lyckats ännu en gång,
denna gång har hon gjort en av världens bästa låtar ännu bättre, jag får rysningar genom hela kroppen..


I wanna know what love is,
I want you to show me.
I wanna feel what love is,
I know you can show me.

jag älskar låten:)

2009-10-21 | 08:49:35

fina föräldrar får fula barn kanske???

Hahahahahaha........

/raskan

2009-10-21 | 13:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback