skrattmuskler

åkte in till stan vi halv sju, åt supergod thaikyckling hos ida med världens bästa tjejer!
senare mot kvällen åkte jag, lotta, miccis & johan ut till hara för att miccis skulle byta bil.
sen åkte vi hem till mig för att dricka kaffe.. det var dock ett väldigt långt kafferep, vi satt och pratade i flera timmar, massa gamla minnen, tabbar och vi skrattade så vi höll på att dö! skrattmusklerna är på topp nu!
det var iaf hur härligt som helst, har inte pratat med johan såhär på huur många månader som helst. det kändes typ overkligt, men det är bra att det funkar! glad fiffi.
efter att vi ätit ett äpple var så ringde en full ida från marité och ville ha skjuts hem, så dom åkte och nu har jag gått och lagt mig. skönt, skönt!


nu ska jag ta och sova, ska upp tidigt även imorgon, mot sundsvall tjejer!
just det! min håltagningsmaskin kom för någon dag sen, så ikväll tog johan & lotta två hål på mina öron, jag & johan tog ett på lotta, och jag & lotta tog ett genom armbågen på johan! (lägger ut bilder från ikväll imorgon när jag kommer hem) och sen skulle vi ta på sandra men hennes örsnibb var helt cp, så det gick inte.. haha, men de var fett kul!
nej, nu måste jag sova. godnatt allihopa!
och godnatt mamma, hoppas det går bra på jobbet :) älskar dig.

måste fortfarande komma ihåg kameran imorgon..
måste fortfarande lägga upp dom gamla bilderna..

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



jag har aldrig brytt mig så lite om dig som jag gör nu, och jag kunde inte bry mig mindre heller

Läser din blogg och L

Älskar dig min härliga Frida.

2009-10-03 | 19:03:41

2009-10-03 | 22:17:52

Hoppsan Cinin Gylli nattlinne...va trevligt..:)



Hoppas du har haft en härlig dag gumman min !



Puss puss

2009-10-03 | 22:20:02

två av de tre kvigorna jag älskar mest i världen har talat! puss på er

2009-10-03 | 23:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback