säg cheese

idag har det varit fotografering på skolan, och både SP3 & NV3 vad ursnygga!
tyvärr saknades typ halva våran klass, men det var lika mysigt för det, och kul som tusan hade vi.
imorgon är det tipspromenad typ hela dagen, får se om jag åker dit eller om jag är hemma och bastar, kurerar mig och dricker te istället.

när jag kom hem efter psykologin packade jag ihop grejerna som ska med till mamma, och dagen till ära fick jag packa ner sakerna som ska med till rockbåten på torsdag! jag längtar :D

nu ligger jag och lyssnar på min mys-spellista på spotify, älskar den! tänkte försöka sova lite innan pappa kommer och hämtar mig, olle & pelle.

i can't resist your charm

lotta förstår




<3

2009-10-06 | 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback