relationer och starka band

emil kom aldrig igår, han fick reparera sin jä*la grävare till klockan tolv inatt bara för att folk inte kan klara av sina jobb.. så jag fick sova ensam bara för det, tack!
tur att han kommer ikväll istället!
imorgon åker vi med jimmy & denize till lillhärdal, de blir mysigt de! kolla på skräckfilm, spela spel & dricka uscha-dricka.

imorse hade vi typ prov i fritidsturism, skönt att ha det gjort!
efter lunchen gick vi på stan en sväng, och nu har vi svenska! går igenom nationella prov och jag känner mig inte så pepp helt ärligt.. dessutom har vi svenskaprov imorgon, på både romantiken, renäsanssen och sen var det en tredje sak men den kommer jag inte ihåg, helt oviktig alltså!

efter skolan idag ska jag, pappa och moa kolla på skor, jag älskar skor!



ge mig!


from the moment you spoke my name
I knew everything had changed
because of you, I felt my life would be complete


du har inga gamla stövlar du vill bli av med? haha ;p

2009-10-15 | 14:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback