primär, sekundär & teritär

seg mattelektion imorse igen, jag förstår fortfarande ingenting.. har hållt på med samma tal i säkert sju veckor!
idrottslektionen var som vanligt superkul, johan magnusson mosade mig som om jag vore en liten fiskbulle, och sen kommer idrottsläraren och lägger sig på toppen, great! andningsnöd...
eftersom jag var den enda av tjejerna som var med fick jag skynda mig att duscha, sen mötte vi upp lotta vid körskolan, sen gick vi och åt lunch.

nu sitter vi och har fritidsturism, duktig jag som redan är klar! :D
sen har vi projektarbete, sen ska jag hem och fortsätta på mitt rum, längtar till det blir klart!



jag längtar efter dig

frida, har du skaffat kille? :D

2009-10-13 | 14:18:17

ååååh frida, vet du hur underbart glad jag är för din skull? :')

åååååååååh, hoppas han tar hand om dig, finaste tjejen någonsin !

2009-10-13 | 17:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback