nu närmar det sig

drama-lektionen blev aldrig av idag, våran loka var dubbelbokad! jävla bajs..
vi fick i uppdrag att kolla på hur folk går, sen fick vi sluta. då promenerade jag, min resväska och denize hem till henne! nu sitter vi och kollar på grey's medan hon packar lite smått. tänk att vi åker imorgon? vad fort det gått allting..
nu när denize börjar packa börjar jag fundera om jag packat klart, men jag tror faktiskt det! det viktigaste är med iaf..



nu sitter vi och väntar på zazza & bajjan, vi ska nog ta och måla naglarna!


Sometimes love comes around
and it knocks you down
just get back up
when it knocks you down
Sometimes love comes around
and it knocks you down
just get back up
when it knocks you down



hittade en gammal bild sen jag fyllde sjutton på denize dator, fniss fniss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback