my heart is pounding, the blood is streaming, my friends.



jag kommer aldrig kunna spela sönder denna låt, aldrig någonsin.
finns inget bättre än att sitta och sjunga sönder sig till den, med benen dinglande från sängkanten..

My heart is pounding, the blood is streaming, my friends.
And I can't be whole again, I can't be whole again.
I'm sorry..

The poison's inside now.
And the soul's not aching, I'm scared
Cause I will not love again, I will not love again
It kills me inside, it kills me inside


åkte och kollade på olles hockeymatch idag, dom förlorade med 10-2.. sämst!
har även haft kaninjakt idag, absolut jätteroligt! not..
nu ska vi snart äta, sen ska jag packa mina grejer, imorgon åker vi till mamma!

på onsdagkväll eller torsdagmorgon åker jag till graninge också, sen åker vi hem på lördag när lilla molly fyller år :)

ikväll ska jag kolla på gossipgirl klockan sju, sen firewall klockan nio!
veckan som kommer blir chill som f*n, me like!





TAKIDA! <3

2009-10-18 | 21:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback