minnen från rockkryssningen

kopierade alla minnen från bajjans blogg, jag garvar lite mycket åt alla saker fortfarande..
om ni undrar något så ska jag berätta!

- burger king gubben som raggade på oss
- sandra som berömde alla, oooh vilken fin tatuering
- morfar, grr
- sandra somnade i baren
- vi skulle lyfta upp sandra i sängen, jag tappade och dog av skratt
- sandra snodde ett ragg
- sandra lekte häst.
- visade underkläderna för hela finland
- jag failade med crashdiets sångare
- vart ska du då?
- sandra fick till värsta racerfyllan, när jag sminkade mig och fixade håret var hon full
- ja knuffade ut bajjan i bara underkläder ut i korridoren
- jag vart åksjuk som fan och spydde
- jag & bajjan dissade denize på dansgolvet
- flatlöss och näsblod...
- gröna mannen som älskade bajjan
- naken i hytte
- en snubbe somnade i trappen, bajjan & calle satte massa tallrikar på honom, och sen fotades en vakt med honom
- vinka dit killar..
- sandra somnade i baren på en stol
- bajjan däckade och käka chips i hytten
- vegeterian-killen bjöd på apor och öl
- efterfest klockan 06.30
- bajjan sprang på toa helatiden
- bajjan lekte slash å spela luftgitarr
- jag körde snyggaste luftgitarr-solot mitt på dansgolvet
- bajjan & sandra var nervösa på taxfreen för ingenting
- jag vart sjukt sur där ett tag..
- en random brud sa att bajjan hellre skulle va naken än att ha på min mina kläder
- jag vart uppragad av en lesbisk kvinna på toa
- en peddo-gubbe antastade mig innan i ens klivit på båten
- jag fastnade i spärren, inte kul...
- denize blev adopterad
- killen som ramlade ut på däck
-  bajjan diskuterade band med "flätan" i en timme typ alla gilla mina klä
- han kan gärna få vara min pappa, mjao...
- killarna sov i hytten
- jag fraktade ölburkar i bh'n.
- sandra älskade alla, och alla på damtoan måste trott hon var lesbisk
- tequila race, sandra körde ett själv också
- RAJ RAJ RAJ RAJ RAJ RAJ RAJ RAJ!!
- sandra hånglade som om hon åt glass
- denize & calle vigdes
- sandra skaffade sig ett slusk hångel
- sandra blev intervjuad och jag fotades med honom
- jag provade alla drinkar i baren
- "vilken liten fes jag fis".
- vad mycket skrot du har i ansiktet
- jag har fan större bröst än dig
- vi blev uppraggade så fort vi kom in till hissen.
- en bräckebo snacka skit om mig så denize slängde ut honom
- en kille erbjöd bajjan en trekant med han å hans tjej. 
- kalle=patrik & joel = mats
- alla hejjar på djurgården i fotboll men denize hejjar på modo 
- bajjan red på stängslet vid dansgolvet
- bajjan smekte en främmande tjej på brösten å gnällde över att hon ville ha dom





åh guud va glad jag är för din skull! :') ska vi ses i helgen? puss<3

2009-10-13 | 15:15:02

åh guud va glad jag är för din skull! :') ska vi ses i helgen? puss<3

2009-10-13 | 15:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback