men vilket jävla stolpskott..

  • idiot
  • pucko
  • dumjävel
  • mupp
  • k*khuvud


ja det finns många smeknamn för domaren som dömde rickards innebandymatch ikväll..
otroligt spännande match som dom tyvär förlorade, p.g.a en partisk domare med en halv hjärncell! usch..

nu har jag och sandra kollat på trueblood och jag håller på att färga håret! hoppas det blir braa..
nu ska jag ringa mamma och säga godnatt, sen ska vi sova!
imorgon blir det lunch på plaza, sen följer jag med lotta, ida & sandra till skolan, måste skriva ut en låttext och lite bilder!







i love you, i need you.
i need to love you and i love to need you...


jag saknar dig frida maria fridell !

2009-10-22 | 12:50:00

blev ingen skola för mig idag, men imorgon så. du är fin i allt. puss <3

2009-10-22 | 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback