KLART!

nu är mitt rum klart, nästan iallafall!
målade sista väggen idag, tyvärr gick inte väggorden att sätta fast på nyväggen så jag fick fixa om lite..
nu är det bara hyllan som ska få sig en omgång, men det får bli en annan dag.. haha.

jag & hampus har vart ute och jagat kaniner två gånger idag, men nu kan dom inte rymma någonstans!
efter andra kaninjakten gick vi upp till lon och hämtade alla halloweengrejer, så nu är grejerna klar tills på fredag! :D

just nu ligger jag och kollar på johan falk, första filmen, grymt bra, alldeles i min smak!

 



inför halloweenfesten ifjol, ursnyggt!


måste träffa er på halloween:D <3

2009-10-28 | 18:04:36

hahahahaha så jävla snygga babe ;)

2009-10-29 | 16:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback