jag ser det snöar

det snöar ute :D

idag hade vi friluftsdag med tipspromenad till spikbodarna.
vi gick mest och pratade om rockkryssningen, som förövrigt ''börjar'' imorgon!
efter tipspromenaden gick vi hem till denize och kollade på grey's.

när jag senare kom hem började jag packa, och jag har alltid svårt för att packa!?
ska jag ta med dom här skorna? ja, man kan aldrig ha med sig för många.. 
ska jag verkligen ta med alla linnen? ja, tänk om alla blir skitiga, då har jag inget sen
behöver jag fler strumpor? ja, det kanske blir superkallt helt plötsligt
hur många hårfönar behöver jag? en får räcka, men om den går sönder då? äsch, denize tar med en också.
behöver jag hårsnoddar? nej, kanske inte.. jag har ju inget hår? men de kanske behövs till annat!
tillslut blev det bra iaf, och nu är jag nästan klar!

nu måste jag ta och klippa pelle & borsta honom innan andra avenyn & house börjar!

underbart med snö faktiskt, lite kallt om fötterna i foppisar bara..






jag saknar att se dig de dagar du är borta

åh va kul med rockkryssning:D när jag har fyllt 18 måste vi åka;)

2009-10-06 | 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback