inga målartalanger här inte!

undra varför jag är så dålig på att rita?
mamma är också dålig, pappa med.. kan knappt rita streckgubbar!
tänk om man var duktig istället, kunnat måla med oljefärg och akvarell, kol & målarfärg och grejer..
det ska jag nog önska mig i julklapp!

imorse vaknade jag & emil ganska tidigt trots att det vi var ledig båda två.
runt tolv åkte vi upp till lillänge och jag fick nya skoor, tack älskling.
emil köpte någon baslåda och grejer till bilen också, som vart helt misslyckat tydligen, jag tyckte det dunkade bra igenom hela kroppen? men men..
sen kom denize & jimmy dit och vi for ner på stan och denize hämtade felix doppresenter, hur fina som helst!
sen gick vi till ur & penn för att hämta mina klockor som var klara, och tro på f*n jag fick betala självrisk på hellokittyklockan!? 50:- för att man knackar på en dörr, helt sjukt.

sen åkte vi hem och åt middag!
nu ligger emil och sover. jag sitter och pratar med anna & mamma, snart ska vi åka på moas innebandymatch :) heja gumman friskt humör!

imorgon fyller molly tolv år, då ska vi gratta henne :)

jag längtar tills halloweenfesten om en vecka, funderar fortfarande vad jag ska klä ut mig till men det blir nog något liknande som ifjol fast mer åt det svarta hållet..
och denize! iår kommer du inte få mig att dansa topless, tro mig ;)

ser även fram emot några veckor i stockholm framöver,
mandas artonårsfest någon vecka efter höstlovet, två veckor praktik, och sen carinas femtioårsfest!




jag älskar dig emil.

vi SKA FESTA SÅ JÄVLA HÅRT NÄR DU KOMMER TILL STOCKHOLM!

2009-10-29 | 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback