i don't care if i ever see you again

imorse vart ingen sovmorgon, sjukt irriterad för att alla sprang runt och tjattrade.
och kommer det bli bättre när alla flyttar in då? nej fyfan...
åkte in och kollade på olles hockeymatch med lizette vid två, sandra & lotta kom också dit.
olle kvitterade till 2-2 när det var fem sekunder kvar, rakt upp i krysset. vilket liv de blev i hallen då! askul.
tjafsade med moa innan hockeyn också, hon är fan helt hjärndöd.
när ska hon lära sig vad som är hennes, och vad som är mitt?
äckliga parasit-unge! gaaah..
ingen som vill ha henne? jag kan betala den som vill ta henne bort långt åt helvete.
nu har vi iaf ätit middag. pappa & ulrika har åkt med några av ungarna till ås, men jag är hemma och fixar på rummet! börjar nästan se slutet, underbart!
imorgon är det klassfoto, sista någonsin! fy vad skönt.
sen måste jag packa ihop mig och åka till mamma, måste även ta med sakerna som ska med på rockkryssningen!
på torsdag åker vi, tjohoo!
nu ska jag fixa lite till, sen ska jag faktiskt sova.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback