höstlov!



underbart med höstlov, slipper nu åka till skolan på flera dagar, tjohooo!

igår kom emil hit och överraskade mig, så vi åkte och hyrde två filmer, kollade på en, sen var han tvungen att åka hem. vi får väll se hur det blir i veckan..
igårkväll kollade jag, anna, olle, moa & molly på män som hatar kvinnor, men jag typ somnade så jag gick och la mig! nu är vi vaken allihopa och ska äta frukost, i eftermiddag åker vi till pappa!

i veckan ska jag måla klart på mitt rum och ta tag med en annan sak, tror jag..


tre saker jag ofta gör:
- svär
- målar naglarna
-lyssnar på musik

tre saker jag ofta säger:
- fan
- va?
- eller hur...

tre plagg jag gärna har på mig:
- peak dunjackan
- mina randiga strumpor
- tjocksockar

tre tv-program jag gärna ser:
- gossip girl
- mammas pojkar
- desperata hemmafruarna

tre hemsidor jag alltid är inne på när jag surfar:
- blogg.se
- facebook.com
- google.se

tre fular ovanor jag har:
- bita på tummarna
- kolla snett
- sjunga högt på bussen

tre konstiga saker med mig:
- jag sover fortfarande med snutten
- jag lär mig låttexter jättesnabbt
- jag byter sängkläder så ofta jag kan

tre saker jag ångrar:
- i ettan valde jag bort en vän för en jävla loser, jag skulle gjort tvärtom
- jag skulle ha flyttat till mamma mycket tidigare
- jag skulle inte ha börjat vikit ihop alla mina trosor, nu är det ett måste

tre saker jag är bra på:
- pyssla
- låttexter
- skratta

tre låtar jag aldrig kommer sluta lyssna på:
- digga / broken
- takida / never alone always alone
- lars winnerbäck / hugger i sten

tre bästa sakerna jag gjort:

- lars winnerbäck sommaren 2008
- nyår i sthlm 2008
- enrique i sthlm 2007

tre minnen som bara dyker upp:
- festen i lit förra sommaren
- jag, manda & emma på grönan 2007
- påskfesten

tre saker bara vissa som läser förstår:
-
 spice
- glassbilen
- åsna

tre saker jag saknar:
- 9e
- sthlm
- mandy

tre saker jag ser fram emot:
- fredag
- julafton
- skidsäsongen

tre saker jag vill ha:
- ny laptop
- ny miniplattång
- ny skidjacka

tre saker jag hatar:
- höjder
- pannkaka
- amy diamond




Skrattar högt...ja ru gumman..:)

2009-10-26 | 19:22:45

<3

2009-10-30 | 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback