hello converse

i säkert två år har jag suktat efter dom rosa, glittrande, supersnygga converseskorna! och idag hittade jag ett par lila av en slump. känner att det är dags att beställa ett par nu, men hallå? vilka då...?

ikväll har jag slipat som en galning, är inte klar men har iaf kommit en bit på vägen.
hann även kolla på NCIS & andra avenyn, bra gjort!

imorgon är det en bra dag!
i skolan så har vi skönaste dagen på hela veckan, litteraturkunskap & drama, i like!
sen kommer emil hit, och det är bonde söker fru, oskyldigt dömd & true blood på tv! kunde det bli en bättre dag? nej, tänkte väll det..

nu ska jag sova, man kanske skulle plugga till fritidsturismprovet på torsdag en stund först? nej, de struntar jag i!

My love
There's only you in my life
The only thing that's right
You're every breath that I take
You're every step I make
You'd be the only one
'Cause no-one can't deny
This love I have inside
And I'll give it all to you





en bild sen i somras, gud så kul det var! <3


partyskor;)

2009-10-14 | 08:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback